GUĽÔČKA
pracovný zošit Guľôčka
 Odporučte nás
Podeľte sa o pozitívnu skúsenosť z našej spolupráce a odporučte nás Vašim známym a priateľom:
5/5
 OKTÓBER
Nové
Veverička Evička a jej lesná oberačka

Veľká hra súbor 15 hier 

7 kruhov predškoláka
Veľká hra súbor 63 hier 

Projekty v jednotlivých oblastiach

Zdravá výživa


Človek a príroda:

Jesenná príroda
- Jesenné počasie: Vietor
-
Jesenné počasie: Dážď
Jesenné Pexeso

Matematika a práca s informáciami:

Jesenné doplňovačky
- Jesenné Sudoku

Umenie a kultúra:

Pexeso Šarkany
Pexeso Farebné dáždniky
- Jesenné Maľovanky

Jazyk a komunikácia:


Jesenná grafomotorika

HRA ABC ROBOT PROGRAM - Cvičenie - Voľná ukážka

  • Autor: © ABC Materská škola
Interaktívna Programovateľná hra ABC ROBOT - Program Cvičenie - Nauč sa programovať Robota podľa farebných šípok
Vzdelávacia oblasť: Matematika a práca s informáciami - 
Podoblasť: 2. Geometria a meranie, 3. Logika4. Práca s informáciami
Vzdelávacia oblasť: Umenie a kultúra - Časť: 2.Výtvarná výchova
Pomenuje farby šípok. Podľa určenej farby šípky naprogramuje robota v správnom smere. Pomocou slov a slovných spojení hore, dole, vpravo, vľavo, opíše polohu objektu, umiestni predmet podľa pokynov, dá pokyn na umiestnenie predmetu na určené miesto. Na niektorej z dostupných digitálnych pomôcok, ktorá simuluje pravouhlý pohyb v štvorcovej sieti, vie pomocou tlačidiel prejsť určenú trasu, dodržiava správne poradie činností. Naraz dokáže naplánovať až 4 kroky takejto cesty. Rozvíja si priestorové vnímanie, logické myslenie, plánovanie, programovanie a pohyb v štvorcovej sieti.

Pre zväčšenie a opätovné zmenšenie hry stlač pravý dvojdomček.

Hru môžeš hrať opakovane, neobmedzene a ľubovoľne, pretože vždy existuje viac možností prejsť trasu v štvorcovej sieti.
autor: © ABC

Naplánuj a naprogramuj cestu Robotovi podľa farebných šípok...Otoč Robota v smere pohybu cesty a naprogramuj si trasu pomocou farebných tlačidiel a stlač ŠTART! 
( Deti môžu programovať cestu podľa zadaných úloh, krok po kroku, podľa predpisu, podľa návodu, podľa počtu, podľa obrázkov, od jedného objektu po druhý objekt v štvorcovej sieti, tam a späť, podľa postupnosti, podľa priestorovej orientácie: zľava doprava, sprava doľava, zhora dole, zdola hore...využite predpísanú alebo svoju trasu, využite interaktívne pero, využite neobmedzené možnosti plánovania a programovania) .


Viac interaktívnych hier v tejto oblasti vám prinesie MAXI LICENCIA -  OBJEDNAŤ TU


matematika - práca s informáciami

  Táto hra je zaradená v ŠVP - TU
 

Súvisiace interaktívne hry

Momentálne nie je k dispozícií žiaden komentár